kan du kan jag

Visste ni...

Att jag vill -
sluta tänka på en viss person!
Att min senaste kyss - en jag inte alls kommer ihåg
Att jag lyssnar mest på - rock
Att jag pratar - för mycket när jag är med mig själv
Att jag inte gillar - att vara vaken när det är mörkt
Att min första riktiga kyss - är något jag förmodligen aldrig glömmer
Att kärlek är - någonting som kan vara så fint men förjävla fult också...
Att jag gillar att - inte längre spendera pengar
Att jag alltid kommer att - se mig själv bättre än många andra
Att jag är hemligt förälskad i - PASS
Att sist jag grät var - några månader sedan
Att min mobiltelefon är - helt okej
Att när jag vaknar på morgonen - går jag direkt på toa
Att innan jag går och lägger mig - nu för tiden skriver jag i min 5 årsdagbok
Att idag har jag - jobbat 9-15.30
Att jag just nu tänker på - att jag måste fixa matlåda och packa gymväska inför imorgon
Att imorgon kväll ska jag - åka hem från jobbet och dö
Att i morgon kommer jag - jobba 12-20
Att jag hoppas - jag lyckas spara ihop alla pengar
Att jag verkligen vill - få ett bättre betalt jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0