hej du ensamma läsare,

du är inte osynlig men man skulle nästan kunna tro det.

Sälen var great, verkligen. Däremot så skulle det faktiskt kunnat bli bättre och det på grund av ** **** ******, *****. Att bli dränkt i champagne på tolvslaget på nyår var faktiskt inte riktigt som jag tänkt mig. Faktiskt inte alls roligt så vi tog första HC-bussen hem. Men ändå hade jag min bästa nyår hittills!

Nu då? Vad gör jag nu? Köpte fem tialotter och en trisslott idag i hopp om att bli rik och kunna köpa drömmen. Det blev inte så. Vann 10 kr på ena trisslotten så har fortfarande en chans till. Hoppet är det sista som lämnar människan och inte fan är jag död än.

Nytt schema på jobbet också. Inte sådär jätte exalterad över tiderna i februari men nästan bara OB-timmar så det är väl fint det. Att det kanske inte blir någon chans att vara barnvakt känns däremot jätte tråkigt. Hur fan gick det till när vi helt plötsligt inte alls bara går i skolan 9-15?

Aja. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0