tears don't fall, they crash around you

Vad var det värsta som kunde hända mig just nu? Att jag fick Den frågan... Frågan jag inte har ett jävla svar på. Knåpar ihop något snabbt. Leker med orden och hoppas på det bästa. Hörs det att jag tvivlar? Hör man att jag vill spricka ut i tårar och bara låta skiten ta över? Det skulle vara ett jävla svar va? Det är väll så folk vill ha det?

Men jag är inte så jävla svag just nu. Där ljög jag mig själv rätt upp i ansiktet. Jag är svagare än jag någonsin varit. Det här är något nytt. Det här är en känsla jag aldrig känt... men jag vill inte säga att allt är åt helvete. Nej fan. Då skulle jag ljuga ännu mer.

Om några dagar får jag mitt svar. Då får det antingen bära eller brista. Om jag då skulle falla så vet jag inte om jag orkar resa mig. När man redan nu nästan ligger platt på marken och känner att en enda sak håller mig från att ligga där som en platt fisk på marken så har man mycket att hoppas på då det är just svaret som både är min räddning men kanske även min död.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0