...och bilen går åt helvete

7 av 11 dagar har jag varit på friskis&svettis. Är inte det bra? Såklart det är bra men jag är inte nöjd. Mår dåligt av mig själv. Mår dåligt av att saker och ting inte tar en sekund.

Sen har man andra keso problem som man börjat bota. Tackar mest mamma för att hon hjälper en stackars dotter som själv aldrig skulle ta tummen ur röven.

Och skolan blir aldrig bättre. Äckligt omotiverad men har satt jävligt låga betygsmål (för att vara jag) för åk 3 så jag tror inte jag kommer kolapsa ändå. Men kommer stå där onöjd, men full som ett as, på studenten 8 juni.

Sen saknar jag de två personer med dick som jag tycker om mest!

Mitt liv är bättre än ditt liv ♥

Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0