let me be your supernova

Kan börja och berätta att jag har börjat som kriminell igen. Gillar't skarpt!

Sen då, är det okej att vakna när man egentligen börjar skolan trött som ett as och sedan en timme senare somna igen för att tillslut somna i solariet innan man somnar igen hemma.

Pigg tjej som skulle steka plättar idag åt mina sweeties idag. Grappen brände fingret på stekpannan som vanligt, att han aldrig lär sig. Somnade nästan i deras nya jävligt fräscha soffa också när kidsen spelade Wii (jag får ju inte vara med då).

Om inte mami hade hämtat mig på huddinge sjukhus hade kvällen slutat med att jag frusit ihjäl och kommit hem som ett åskmoln. Men mysmamma är bäst så det är coollungt på alla plan.

Hoppas kvallen på Hannah Montana filmen som kommer inom 10 är helnice så jag kan avsluta min kväll med att lära mig lite inför nästa tisdag. Måste imponera på L lite känner jag. Längden på mitt hår är ju liksom inte lika coolt långt som alla andras tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0