Are you down, down, down?

Igår hade jag sämsta humöret på längre. Hade en riktigt dålig eftermiddag till och från så kopplingen är slående. Tackar John för 5 min på msn som gjorde det lite bättre. Att springa 8.5 km var ännu bättre. Längsta rundan ever och tiden var jätte bra. Idag sprang jag även min snabbaste mile. Great!

Idag fick man även reda på vart man står i folks ögon. Tackar mamma för att hon tycker jag är bra som alltid är ärlig eftersom att så många andra i denna värld inte alls vågar vara det. Fick man t.ex. se exempel på i måndags... fegisar! Det är inte farligt att vara ärlig. Man mår oftast bara dåligt av att inte våga säga vad man tycker.

Kollade nyss min nike+ och har tydligen bränt 15000 kalorier på 37 träningspass! Det är bra. Har sprungit 235 km och totalt rört mig i 29 timmar. Är inte det fina siffror Malin? Är du inte stolt över dig själv? Klart jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0