varför inte skada sig själv när man redan skadad?

Om folk visste vad jag tänkte varje dag. Varje timme. Varje minut. Varje sekund. Om folk ändå visste. Vad skulle folk säga? Hur fan skulle folk reagera? Sinnes, vill inte ens tänka på det. Inte efter allt jag gjort. Allt jag sagt.

Men jag tror det är ett sätt för mig att hitta mig. På ett litet sätt hitta något som är jag. Det är så jävla svårt just nu måste jag säga.

Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte kämpar vidare i livet för det gör jag. Med vissa gamla destruktiva handlingar tillbaka på min världskarta. Inte vad jag behöver. Inte när jag varit så duktig.

Och jag bara går vidare i livet, som vanligt. Lite erfarenhet rikare, lite lägre sjunken. Men jag går vidare ändå i livet. Jag tänker inte stanna där jag är någonsin. Aldrig. Aldrig på min världskarta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0