monday

Jag hatar hur en person förstört så jävla mycket för mig, vilket jag tänker för mycket på. Jag tänker även på vilken dålig människa jag varit på sista tiden men jag orkar inte vara bättre. Jag mår skit och låter det gå ut över alla andra.

Idag vaknade jag lite för sent men hann iaf i tid till skolan 12.30. Slutade 15.00 och åkte högdalen vägen hem vilket var lite jobbigt (men det är det alltid). Tidig middag eftersom jag inte hann äta lunch idag och sen drog jag och bästa papi iväg och övningskörde. Gick förjävla bra måste jag säga.

Nu ska jag byta om och bege mig ut och springa. Sen blir det nog lite rättskunskap innan paradise hotel. Imorgon är det McDonalds 11-14 och sen direkt och passa mina sweeties 15-17, eller något sånt. Blir nog en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0