klart man kan, även utan läsare

Har du pojkvän: Nej, är jävligt ensam. Har du kramat någon idag: Nej, men ska krama mamma sen bara för det. Har du pussat någon idag: Tredje nej:et i rad. Vad har du ätit idag: 3 mackor och kycklingsallad. Dagens klädsel: Svarta byxor (ovanligt?!), randig tröja och grå kofta. Har du älskat på riktigt: Ja, och fick ett jävla krossat hjärta på köpet. Antalet personer du hatar: Kan man säga ingen? Tycker dock jävligt illa om ett stort antal. Antal personer du saknar: En eller kanske två om jag tänker efter. Hur många gånger har ditt hjärta brustit på riktigt: På grund av kärlek, en. På grund av annat, ett antal. Hur många kontakter har du på msn: Drygt 250 kanske, ska ta och rensa när jag har tid och lust. Senaste gången du spelade TV-spel: Två veckor sedan. I min egna lya ska jag LÄTT införskaffa ett eget. Vem pratade du i telefon med sist: Papi <3 Senaste personen du tänkte på: Emma W. Senaste personen du kysste: J. Vem fick du ditt senaste sms ifrån och va stod det: Papi, att han avbokat mitt spinning pass. Senaste personen du hade en msn konversation med: Sarah. Vem ska du träffa imorgon: Mina nya arbetskollegor och förmodligen någon fin vän. Vad önskar du att du slapp göra: Gå upp åtta imorgon kanske. Vad längtar du till: Hösten 2010. Vad ångrar du i ditt liv: Att jag alltid sa nej förut. När flög du senast: Somras, hem från älskade turkland. Tror du att folk pratar bakom ryggen på dig: Ja, tror även mina närmaste gör det stundtals. Kan du vissla: Ja, men inte på beställning eller om jag är riktigt glad. Äger du en ipod: Yes, en nano och en touck (som jag just nu anser vara stulen...) Gillar du att ha folk omkring dig: Både ja och nej, trivs med mig själv. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, är inte den som är det. Vad är du på för humör just nu: Är skapligt nervös inför morgondagen. Har du varit kär: Ja, svarade jag inte på det tidigare? Gjorde du klockan åtta i morse: Sov jävligt skönt. Första bästa kompis: Madeleine, vad hände sen? Vem och vad står det i ditt 10;e sms: *Hemligt* Från Emelie. Har du bra självförtroende: Bland folk ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0