"Just because I don't care doesn't mean I don't understand" - Homer Simpson

Kreta 2008

Knappt en kilometer på löpbandet innan jag inte fick springa mer, jaha tänkte jag då. Nästa gång får vi springa snabbare för att hinna klart innan tiden tar slut.

Har satt ett mål. Realistiskt eller inte vet jag inte men jag lär ju få ändra vissa vanor kanske. Godis äter jag inte längre men macka med mjukost är min största last för tillfället och säkerligen inte det bästa. Kommer heller inte välja bort röd mjölk heller.

Däremot så kan jag bli bättre på att inte ta för mycket sås (görs oftast för att få bort smaken av kolhydrater som jag inte alls tycker om), frukt istället för bullar och inte onödig macka vid lunch i skolan.

Sen fortsätta med träning men byta ut viss styrka mot kondition (=förbränning).

Sen kanske jag står på vågen som visar 50 kg, då är jag nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0