don't stop, make it pop

Imorgon är det veckans sjätte och sista jobbdag. KUL ATT DET ÄR EN SÖNDAG DÅ. Men jag trivs faktiskt bra nu när jag jobbar. Kanske lite enformigt. Kanske lite dålig lön (ur mina ögon sett). Kanske lite tråkigt att knappt säga mer än 5 olika fraser:

"Vill du att jag ska ta din bricka?"
"Vill du ha en ballong?"
"Hej och välkommen"
"Hejdå, ha en trevlig dag/kväll/helg"
"Vill du prova våra nya ementalhjärtan/en kaffe?"

Givande? Kanske i framtiden men inte för stunden. I just keep on goin'.

11-14 i tisdags (+barnvakt 15-17), 17-20 i onsdags, 15.30-19 Barnvakt i torsdags, 11-16 i fredags, 11-17 idag och 11-17 imorgon.

I´m a money makes, not a money spender. C u bloggah.

NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0