some call that shit fucking money. I call it my precious

Jag är inte otacksam. Verkligen inte. Kan däremot bli lite avundsjuk när jag har ett mål som skulle uppskattat en julklapp som den. Jag tjänar mina egna pengar. Jag bränner mina egna pengar. Jag sparar mina egna pengar. Det gör mig stolt som aldrig förr. Jag skulle inte idag kunnat leva såsom vissa andra gör på sina föräldrar. Jag kan vara bortskämd ibland men jag sliter för att kunna spara mina egna pengar istället.

Visst att ett par tusenlappar hade varit uppskattade. Visst att jag hade tyckt att det var skönt att slippa spara minst 18.000 till innan augusti. Jag ska ta mig dit på ett eller annat sett. Jag hade uppskattat en ledig sommar till. Men jag ska ta mig fan klara av det här. Kan jag så kommer jag dit. Jag tvivlar inte på att jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0