Kan börja med GOD JUL

00.00 när jag skrev denna mening.

Är inte bäst på att uppdatera nej men det har sina anledningar. Jag jobbar. Jag sover. Jag går upp i vikt. Jag har ingen tid eller ork att ta mig till friskis. Mår seriöst åt helvete på grund av det. Psyket är svagt mina vänner.

Kan även meddela att NEJ jag kanske inte förstår och jag vill heller inte känna samma känslor. Men jag är fortfarande en vän och tycker att jag kan vara en jävligt bra en om jag bara lägger manken till. Visst att jag är sämst på att höra av mig. Det är jag till alla. Det är jag. Men jag försöker det bästa jag kan. När jag sedan inte är 100 med mig hjälv har jag svårt att ge 100 till någon annan. Förståligt?

Julafton imorgon, idag vafan käften bara. Skäms över mina julklappar. Dom är sämst. Kanske skriver mina årliga brev. Vet inte vart dom hamnar men hoppas att dom uppskattas. De kommer rakt från hjärtat och jag gråter när jag skriver dem. Det är jag bra på. Inte fan att KÖPA klappar. De är från butiker, inte från hjärtat.

Nu blir det sleepa och fortsätta glömma. I´M STILL WORKIN' ON THAT.

Sälen över nyår btw. Bästa på länge. Och första lönen idag. Mer än jag trodde, dock bara 200 mer men ändå. Fint. 2500 gick direkt till sparkontot. Bästa känslan på länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0