Hey you

Vaccinerade mig igår, i båda armarna. Körde på stort med årliga och svinis, man kan ju passa på när man ändå är igång. Så idag har jag skaplig värk i armarna och har varit väldigt seg. Skönt med 48 timmar träningsförbud iaf, inga bad feelings här inte!

Har skickat in 15 sidor rättskunskap nu också, jävligt skönt. Inte så skönt med minst lika mycket som ska in om två veckor. NO LIFER I VECKORNA NU.

Har shoppat för mycket för mitt eget bästa i veckan känner jag och kraven var inte höga vid inköpen måste jag säga. En klänning lämnades tillbaka dagen efter och imorgon ska en tröja tillbaka och byte skall ske av ett par skor. Bra jobbat helt enkelt.

Dagen började tidigt. Befann mig hos sistah redan halv tio och vek tvätt och kollade på nyhetsmorgon och efter tio. Käkade även pancakes med gammal sylt, muuuuums lix. Efter det cruisade jag till la escuela och hade matte i 2.5 timmar, dom går snabbt nu ska ni veta.

På hemvägen stannade jag till på saco-mässan. Snabb som fan var jag. Var nog där inne MAX tio minuter och vad fick jag veta? Inget. Ska tydligen maila mina frågor till skolans syv. Flashigt.

Kom hem halv fem, chillade, käkade, chillade, gick med pappa till handlarn och hämtade mina nya två par sjukt fina skor. Sen chillade jag, kollade ph med pappa och sen pluggade jag. Nu är jag här.

Ska sova. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0