pengar är gud och jag är inte troende.

andra f-king skoldagen avklarad. En lektion på tisdagförmiddagar är helt jävla brilliant för mig. Att jag däremot har svårt som in i fan att ens hålla mig vaken under den lektionen känns as bra. Pigg tjej, jävligt pigg tjej. Tror att 10% av orden i det jag skrivit är fitt svordomar. Jag älskar dom. Allt blir så sjukt jävla mer starkt skrivet med en enkel svordom.

Hann med 90 min på gymmet, en snabb visit i huddinge c där jag mötte Niklas och Julia på mq och sen vidare för att passa L & P. Så kul att se mina solstrålar.

Dagen fitt minus är att jag endast jobbar tisdagar nu också. Helvete.

Ska höra av mig till gamla meriter jag saknat nu för att se om dom behöver mig. Jag behöver pengarna. Är dyrt att vara jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0