Tyck synd om mig.

Tyck synd om mig nu, snälla! Åkte till skolan vid nio så jag var väl där strax innan tio. Mötte German i min klass (en trevlig typ det där) som frågade varför jag var i skolan när jag egentligen är ledig. Berättade att jag skulle prata med samhällskunskapsläraren och då började han flina. "Kollade du inte på skärmen där nere?" Frågade han. "Ehm, nej? ...., skulle jag behövt det?" svarade jag. "Det står att han inte är här idag"

Man tackar. Satt och väntade tills Tove och Emelie slutade deras lektioner sen hade vi sällskap till gullmars. Är hemma nu igen. Var borta i lite mer än två timmar. Kändes väldigt nödvändigt.

Skit samma.. Nu gör jag lunch och sen ska jag vila ett tag innan jag ska ut och jogga. Sen blir det jobba från 16.00 till 19.00 kanske.

Ps: Anna Hibbs har en väldigt bra blogg på stureplan. Igår skrev hon om en låt med Radiohead. Creep heter den. Skit bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du gillar säkert MOGIS.SE läst hennes blogg?

2008-05-20 @ 23:18:44
Postat av: Anonym

du gillar säkert MOGIS.SE läst hennes blogg?

2008-05-20 @ 23:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0