Sussa sött

Kissie säger att man måste uppdatera typ 15 gånger om dagen om man vill synas och bli stor bloggare. Jag känner då att jag inte har ord till att uppdatera 15 gånger om dagen om det inte vore så att jag skrev ett i varje inlägg. Så kul har man inte nu för tiden liksom. På den gamla goda tiden kändes det bra. Nu är jag äldre och dummare än aldrig förr. Det där dom kallar gymnasiet, vilken skit. Låter gammal och grå nu va? Känner mig så också. Jag ska sussa nu. Typ langa en pose i sömnen eller något. 8.30-15 imorgon. Jippi.

image165

Ser jag inte lite suddig ut i ansiktet. Tycker ni inte det? Benen är ju oranga också.
Solnedgång säger dom. Vissa tror säkert att jag lekt riddare i brun utan sol. 
Kanske inte riddare då men endå. Det var sommar då. Jag spenderade 3 veckor
i en båt i stockholms skärgård. Det var härliga tider. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0