Puss

image164

Är på kasst humör till hundra. Jag vet varför. Pappa vet varför. Mamma vet varför. Våran toyota yaris vet nog varför och alla som hängde runt huddinge sjukhus runt halv nio-nio vet nog varför. Hehe (..inte). Pallar inte någonting just nu. Det är äckligt mucho i skolan just nu känns det som. Och jag ska till läkaren på fredag kl 9.30, när jag är ledig! Skulle egentligen ta bort min leverfläck i fejjan. Vissa skriker NOOOOOOOOOO! nu, jag vet. Den är jag. Alla säger det. Jag skickar i det. Jag hatar den. Seriöst, den är ful! Plus att den är äcklig. Ni vill inte ens veta liksom. Skit samma. Får inte ta bort den nu när det är mucho sol ute för då kan det bli fult ärr. SKIT SAMMA. Not. I höst blire ska ni se. Jag kommer vara Malin - utan leverfläck i ansiktet. Titeln till mitt livs bok/film/younameit. Skit samma.

Vi kör en peace out nu och drar och kollar på den inspelade versionen av dagens desperata hemmafruar. Det står bajskorv på pappret framför mig. Jävligt omoget. Och det är till och med jag som skrev det. När? Typ nyss. Jag är barnslig. face it. Fyller 17 om 12 dagar. Det är bara 16 dagar kvar att spendera i skolan om man är mig. Haha. Ni andra där ute har säkert fler. Förrutom Petra då kanske. KG rules, sometimes.

Juste. Jag skulle dra. PEACE OUT var det ja. tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0