Natti natti

Idag gick det rätt åt helvete att jobba. Det som kändes så bra i början slutade i kaos. Men jag är van nu.

Var ju ute och joggade i eftermiddags, och shit vad det var skönt att vara ute i regnet. Kollade in eniro för att se karta på hur långt det är jag springer egentligen. De svarta tjocka sträcken är en halv kilometer. Go me. Beach (fall? winter?) 08, we are on our way.. Den kartan till vänster är idag, då sprang jag nere vid vattnet tills vägen tog slut och vände och sprang tillbaka. Den andra är ifrån i måndags och då blev det en jävla lång runda där jag stötte på den galna hunden.




Glor på Greys föresten. Har inte sätt de senaste avsnitten så jag vet inte. Har tröttnar på serien. Ska nog sova när det är slut. Imorgon blir det en lång dag. Skola 8.30-15.00, jobba 16.00-18.00, skynda in till rix fm festival till 19.00. Will man so can man, är inte det någon cheerleader trupp? Skit samma. Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0