My prerogative

People can take everything away from you
But they can never take away your truth
But the question is
Can you handle mine?

They say I'm crazy
I really don't care
That's my prerogative
They say I'm nasty
But I don't give a damn


Om sanningen ska fram så ska mamma skriva min insändare nu. Det trodde ni inte om mig va? Jag skiter i vad folket på andra sidan skärmen tycker om det här nu. Men såhär fick det bli. Hon kan inte ge mig ett MVG på svenska recensionen så den fick jag ta. Det här är den hemska sanningen om mig. Mamma gav mig VG i religion föresten. Riktigt härligt var det. Såhär fick det bli när jag började gymnasiet. Jag hatar skiten och skulle göra vad som helst för att slippa. Pluggis-Malin som fanns där under högstadiet är så jävla bortblåst nu för tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0