Lördag

Idag var det våruppvisning med dansen. Vilket skämt. Vi kallade oss "Björn Gustavsson"/Pause underhållning efter vårat uppträdande. Alla var på fel plats, vi hade fel tempo m.m. Fast kul hade vi! Själv är jag då fortfarande älskade Gssons idol. Man behöver inte göra mycket men endå är man bäst. Det är härligt!

Var hemma efter tre och då la jag mig i solen och solade. Vid fem kanske kom syster och väckte mig. Hoppas på sol imorgon och på måndag också. Är ledig måndag, onsdag och fredag nästa vecka. HELT OKEJ VECKA HELT ENKELT!

Just nu sitter jag och pappa och lyssnar på Håkan Hellström, Red hot chili peppers m.m. Det fattas bara kent sen är våran lycka komplett. Vi är den halvan av familjen som förstår vad bra musik är. Den andra halvan... ja... de är ju som de är.

Eurovision ikväll då. Ska även rita en teckning av jorden med ett bananskal över. Det kan ju sluta hur som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0