JAG VILL VARA PEPPARKAKA

Valborg igår. Helt okej. Åkte till segeltorp, vidare till huddinge någonstans på förkrök men man ville knappt dricka pga folket var rätt torra och sen åkte jag och Jennifer till flempan/huddinge sjukhus och hängde med folket där. Var hemma innan ett och det var skönt...

Ok valborg faktiskt. Ingen hade några planer och alla var otaggade men endå.  En cider sprack på mitten i min väska (vi undrar fortfarande hur det gick till) så väskan luktar skit och allt som låg i är mindra najs såsom mitt busskort, kortet för att komma in i skolan, simkortet mår mindre bra. Jag bjussar på det.

Är ruskigt otaggad idag på att göra någonting alls. Syster åkter till thailand imorgon och kommer hem 16 maj. Jag vill också. Hallå? Får man plats i resväskan? Vad skulle dom säga i scanners när det ligger en människa i väskan.

Blir nog att kolla igenom sex and the city boxen igen... Jag saknar min laptop. Jag ligger ju efter i andra avenyn och att sitta vid stationär och kolla är liksom NO NO!

Pöss brudar och grappar. Ni ökar i antal och jag skriver mer skit än vanligt. Ni gillar skit. NAAAAAAAAAAJS!


image157
JAG VILL VARA PEPPARKAKA IGEN....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0