"Jag kan dra en pose även i sömnen"

Hade det jätte kul ute på värmdö med brudsen. Hade lite otur med bussen och tåget bara men det löste dig. Mötte Petra i slussen och tog bussen mot gustavsberg. Tove mötte oss och vi handlade lite picknick innan vi åkte hem till Emelie. Vi fixade med mackorna, bar ner en liten roddbåt i vattnet och sedan bar det av till någon liten ö i havet. Haha. Min mobil hade det lite skoj och badade i saltvatten den rackaren. Men no mercy ska ni veta. Den överlevde efter många om och men. Har en liten kortsluttning i minneskortshållaren bara men det gör ingenting. Jaja, på den där lilla ön tog vi säkert hundra kort, minst, och gick på en liten upptäcksfärd. Jag lovar er bilder när jag fått dom. Kan inte lova några snygga bilder dock men det är lungt hoppas jag.

Har även hunnit övningsköra en andra gång med mamma idag också. Körde för fan 30 km/h. Jisses. Mamma är sjukt stolt och själv är jag mest förvånad. Inte visste jag att jag var en sådan bra bilförare. Hehe.. lite måste man skryta ju! Inga problem att jag tar körkort om lite mer än ett år. Eller hur blir det med road trip Sverige sommaren 2009 egentligen tjejer?
 
Nu ska jag ut och gå med älskade Jennifer den rackaren. Först måste jag nog dra på mig lite andra kläder. Sitter ikläd leggings, linne med paljetter och känner mig sjukt snygg.

Kanske borde plugga lite när jag kommer hem också. Var ju ett jävla tag sen sist om man säger så. Men gillar man inte skolan längre så orkar man inte. Vafan jag kommer ju sluta som rik ändå så det spelar ingen roll. Jag har det på känn ska ni veta. Kom till mig om 20 år om ni har lite ont om cash. Jag bjuder... jag lovar (kanske?!) det.

ps: Emelies hus, tomt... ja allt är sjukt najs! Jag vill också bo vid vattnet med en tomt större än typ jag vet inte vad, egen sandstand, brygga... you name it! Peace out.

Jag signar ut, slut.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll:)

2008-05-05 @ 19:33:24
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0