Ingenting

image168

jag vet inte om jag lagt in den här bilden förrut. Jag gör det nu iallafall. Är på pissigt humör just nu i alla fall. Allt går rätt åt helvete. Ska upp 5.00 imorgon och springa. Jag kan inte göra det just nu, har liksom ingen jävla tid alls i världen. Ingen har ingen jävla koll på att jag pluggar nada om dagarna. Jag går till skolan och gör det man ska där. Sen kommer jag hem och skiter i allt som har med skolan att göra. Jag säger och skriver att jag ska göra en massa men så sitter jag och gör absolut inget av det. Vad jag gör vet jag inte ens. Vad fan gör jag hela dagarna? När det är sol ligger jag och göder i en solstol på altanen. Annars då? Jag säger som Petra alltid säger. Jag har sommarlov nu. Det känns ju som det iallafall förrutom att jag går till skolan då. Men vad fan gör vi där? Vi har ju inte lärt oss ett skit de senaste 8 månaderna i alla fall. Vilken jävla sämst skolan egentligen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0