Godnatt!

Har under den tiden jag skrev en helt ny recension till svenskan lyssnat på Britney Spears - Everytime. Den är fin den låten. Lika fin som Britney själv var på den tiden. Hon var min idol då också.

Recensionen blev jätte bra till slut. Jag tycker att den blev fin. Om man vill kan man säkert fälla en tår i näst sista stycket. Jag är nöjd för en gångs skull.

Jag ursäktar om jag skriver om skit trista saker nu för tiden men det är sådant här jag loggar in på blogg.se för att skriva. Det är det här jag vill gå tillbaka till i framtiden. Bull shit. Men det händer inte roligare saker just nu i mitt liv. Fast en sak vet jag att många skulle vilja veta. Men det tänker jag inte skriva om här. Det blir för mycket prat då. Och ni ökar i antal...

Nu ska jag sova. 05.00 står klockan på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0