Söndag

Kom hem nyss ifrån Heffner där jag spenderar kvällen med Emelie. Vi glodde på melodifestivalen. <3 Björn säger jag bara! Dock var han sämre än vanligt men alla dagar kan man inte ligga på topp. Skit samma. Sista timmarna knarkades piggelin och vi snackade om lite allt möjligt. Det var en skön kväll och jag behövde det. Fick ju reda på vad snyggingen jag ser på tåget heter. Haha. Skämt åsido. Jag älskar er tjejer! Det är skönt att vara med er.

Nej nu ska jag sova. Imorgon ska jag upp i ottan och sola. Jävla maskinjäveln som växlar pengarna var pajj. Sånt är livet.

Kommentarer
Postat av: emelie

haha han är ju faktiskt het ;) tur att ja kunde hjälpa dig med snyggingen mallan ! hoppas på en semester tsm i sommar då ;) haha

2008-03-02 @ 23:26:33
URL: http://eemelit.blogg
Postat av: Malin

Haha, tack ;D det skulle fan vara najs alltså!

2008-03-03 @ 12:36:32
URL: http://malintheresee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0