Skit också.

Lovat pappa under våran promenix ikväll att Björn Gustafsson skulle få bli hans svärson. Shit. Vad har jag gett mig in på. Papi kommer bli så besviken på mig känner jag! Tydligen gick det inte bra med hulliganer eller mesar. Skit också. Bättre så ser det inte ut att bli för tillfället. Men men, hade inte tänkt gifta mig på några år så jag behöver inte stressa. Björn kommer vänta på mig på White room! Han kommer ju knappt ut.

Det fungerar inte att kolla på andra avenyn längre på internet? Om jag får panik? Haha. Ja. Det kan betyder att jag ska sova nu. Men klockan visar 22.09. Så... nej? Ska starta om datorn en gång och testa om det fungerar då. Skit också... hade ju tänkt komma till 30 idag! Då skulle jag bara haft 43 avsnitt kvar för att komma igen.. det är ju sisådär 21 och en halv timme. Nästan ett dygn vafan. SKit bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0