Onsdag

Sitter här i mina nya fina glasögon. Känns lite ovant men jag får i alla fall inte ont i ögonen av att titta på skärmen och det är ju bra! Jobbade idag i nästan 3 timmar och imorgon lär det väl bli ungefär samma. Det gick förövrigt jätte bra förrutom att lillen inte gillade min idé om att JAG skulle på toa. Inte fan fick jag vara ifred där inte. Jaja.. kanske inte så jätte intressant för er att veta men så var det iallafall.

Ska plugga nu hade jag tänkt. Inledningen ska jag göra klart och sen får vi se om jag gör klart eller kollar på gossip girl som pappa eller mamma spelade in till mig igår.

Juste ja. På fredag kväll drar jag, emelie, jennifer och jessica till Mariefred över helgen. Det ska bli mys. Vi får skjuts dit och hem. Annars vet jag inte direkt hur man kommer dit. HAHA. Jaja.. nu ska jag plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0