Sommar 2009, det klingar fan bra redan nu.

Jag och Jennifer har storslagna planer inför nästa sommar. Satan vad vi ska spara pengar tills dess. Vi ska hyra lägenhet i alanya hela sommaren. Inget jävla sverige här inte. Hittade en lägenhet för 4 pers för 5500:- i månaden som låg i smeten och den var fräsch. Vi bangar inte? Finns två lediga platser. Vilka hakar? Eller så sparar vi dom platserna till besökare. He.. he..

Föresten tror jag jag ska sluta blogga. I alla fall på denna adress. Vi klickar inte längre. Malintheresee.blogg.se är inte jag längre. Ni lär ju märka. Ville bara skriva av mig om the huge plans. Vi SKA åka!

Kommentarer
Postat av: emelie

jag är på !

2008-07-06 @ 21:50:14
URL: http://dubbelorgasm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0