Schweiz - Turkiet

Jag sitter och kollat på Schweiz - Turkiet. Bra match. Spännande om inte annat för båda måste vinna. Oui. Poor you guys!
Göbben sitter brevid mig och käkar kaviar. Fyfan vad det är äckligt. Luktar apa för övrigt. Snart ska jag sova. Ska upp fem imorgon. Blev halvt utskrattad när YOUDONTKNOWWHO fick reda på att jag var uppe redan vid nio i morse (du vet inte ens sanningen, jag var uppe redan vid sju). Vi kommer ju inte ses eller höras förrän den 26e eller 27e. Jag kommer sakna dig mucho. Du vet vem du är!

Alla ni andra som känner för att ta åt er. Ni vet nog också vilka ni är. JAG KOMMER SAKNA ER JÄTTE MYCKET. Har med mobilen och det är väl jag som pröjsar för det som skickas utanför sverige. Är inte snål ska ni veta. (pappa betalar räkningen föresten he.. he..) Ni kan ju alltid smsa. Jag smsar säkert om det händer något värt att nämnas. Man vet ju aldrig... vad som helst kan ju faktiskt hända.

Har fixar frulla tills imorgon ikväll för att kunna sova lite längre imorgon. Blir plättar och smootie i bilen. Myspys.

BYEEEEEEEEEEEEEEEE! Glöm inte inlägget två ner. Kan ni inte skriva vilka ni är. Jag vet ju att ni vet vem jag är. Känner mig halvt. Vill bara ha lite koll på er också. Så man vet vad man kan skriva och inte. Pöss.


Kommentarer
Postat av: emma

saknar dig :(:(

2008-06-18 @ 15:20:51
URL: http://elwh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0