Kreta

Hola amigos. Ar ratt besviken po er for att ingen har slangt in en kommentar. Min mobil ekar ocksa for den delen men det finns folk som pa det norra halvklotet tanker pa mig. Jag tanker pa er dar hemma i alla fall. Det har varit varmt har nere och jag ar brun som en pepparkaka, ar ni overraskade? Livet leker och raki smakar som min hogra. Det ar bara att svepa allt snabbt so gar det bra. Saknar dock  turkarna lite. Det ar sa tomt utan att alla drar i en. Grekerna ser dock minst lika bra ut sa det ar ju bra. Vi ses pa torsdag allihopa. Nu ska jag kila vidare har po kreta! I miss you guys.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhh.. hade velat stannat en vecka till med er.. saknar dig syster <3

2008-06-22 @ 22:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0