måndag

Jobbade idag mellan fyra och halv sju. The big guy hade med sig en kompis hem idag också. Fast idag gick det bra. (Pjuuh!). Kompisen var min gamla dagiskompis lillebror och han var ju en glad prick. Vi käkade mat, håvade slemmiga grodyngel och spelade något spel eller vad man ska kalla det när man kastar bollar på en tavla och så fastnar bollarna där så ska man räkna poäng i de rutorna de hamnar i? Jaja, skit samma. Jag förlorade men det var okej, jag var inte uppvärmd eller vill ni höra någon annan dålig ursäkt? Kisarna var 8 år typ och jag förlorade. Det är ju pinsamt!

Gick hem vid halv sju och borde kanske plugga idrott eftersom att det ska in imorgon. Kvällen är bara barnet och jag kan ju ändå inte dra ut och springa så jag har ju mer tid än vad jag är van vid. Klart jag hinner, det gör jag alltid.

Är jävligt trött på skolan just nu rent allmänt men det går bra för tillfället. Blir MVG i matte A om jag får MVG på nationella och det är ju skönt att veta. Jag ska fan klara det! Har även läst 100 sidor i min svenska bok idag så det är lurre där med. Som sagt, det rullar för mig nu för tiden. Sitter dock fortfarande och väntar på någon sorts IG varning i naturkunskap för att jag inte gjort labrapporten. Eller jag har gjort den men jag orkar inte skicka in den och inte verkar läraren bry sig heller. Men det kommer nog snart. Inte bryr jag mig ett piss om det heller? Jag orkar inte lägga energi på det just nu bara.

Ingen orkar säkert läsa men skit samma... det går förövrigt rykten här hemma om att jag har adhd. Det är ju bara att tacka och ta emot mamma. Pappa och jag ska tydligen ta varandra i hand och gå och kolla det. Vi skrattar mest bara åt det. Hon är allt rolig ibland min mamma.

Ha en bra kväll babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0