Jag är lycklig

Idag har hela meningen med livet kännts som en jävla berg och dalbana. Skönt är det iallafall att jag på toppen nu. Men betyder inte det att en nedförsbacke väntar runt kröken? Jag vill inte ens veta...

Har spelat fotboll under tiden solen gått ner, brottats i gräset och skrattat med hjärtat. Jag gör aldrig det längre. Men idag så. Tack!

Att allt hänger på en enda person visste jag inte. Eller två. Jag vet inte hur jag ska räkna. Det går bra nu. Jag är nöjd nu. Eller inte helt nöjd kanske. Men saker rör sig åt rätt håll. Och det är jag nöjd över.

Jag tror även att jag vet när nedförsbacken kommer föresten. Vi ska till eriksdalsbadet imorgon på idrotten. Den sekunden jag byter om till bikini kommer det. Fan. Jag vill verkligen inte! Våtdräkt. Någon?

Nu ska jag sova och drömma om min älskade bebis som är i polen? på väg ifrån polen? Baby, I miss you! Kom till mamma nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0