Papsen <3<3<3

Idag åkte pappa tillbaka till Karolinska för att ha samtal med en läkargrupp som hade studerat alla hans bilder och andra tester som tagits. Han har tydligen en inflamation i hjärnan plus att han har haft en blodpropp i hjärnan som förmodligen har orsakats av hans "läcka" på baksidan av hjärtat. Det är inte så pass hemskt som det låter med ändå. Han var väldigt nedstämd när jag och Hanna var där och hälsade på men när Tomas kom blev stämningen mycket bättre. Kanske för att Tomas pratar väldigt mycket och om saker som är väldigt intressanta. Jag älskar dig Pappa! På måndag ska han till Solna för att ta lite andra prover så jag kanske åker dit direkt efter skolan, beroende på vilken tid han ska ta proverna. Nu hoppas vi på permition över helgen bara... Wish us luck!

Ja, dagen blev väll inte direkt som planerat. Vid tolv gick jag hem till Jennifer, fick ta en omväg pga fel information ifrån en viss källa, haha. Efter ett tag droppade Emelie och Emma in tätt efter varandra. Då tog vi oss mot skolan och vinkade till Teresia och Maria (gamla lärare) men vågade inte gå in i skolan. Vi hade en rätt trevlig konverastion på baksidan av skolan om allt mellan himmel och jord. Eller njae.. om ett visst ämne som vi nog alltid pratar om. Hum... Sedan skulle Emma till tumba, Emelie hem och Jennifer till stan så jag gick hem. På väg hem ringde jag Hanna för att se när hon slutade och vi bestämde oss för att åka upp till pappa och hälsa på. Hon hämtade mig vid almvägen och så drog vi hem och hämtade pengar till parkering m.m. Sen blev det pappa (läs ovanstående del). Sen åkte vi hem och åt för att sedan bege oss till ICA Mai och handla mat eftersom mamma skulle till pappa och nu ska vi upp till brantan för 3 eller 5 km i spåret. Känner mig lite elak och drar med henne för hon har huvudvärk men det skiter jag i, hon lovade!

Imorgon bli det stan med Jennifer, Emma och Emelie. Kanske picknick i Rålis annars bara shopping och en tur till UNG08. Sedan tror jag att jag drar till pappa på vägen hem. Om han inte får åka hem d.v.s.

Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0