min dag

Det var underbart på stranden, har t.o.m bränt mig på ryggen och bakbenen och det brukar väldigt sällan hända mig även fast jag är blond. Vissa saker hade jag tur med och mitt pigment är jag nog mest nöjd med.

Efter middagen var vi uppe hos pappa igen. Den trevliga gubben hade åkt hem och en ny hade tagit plats i rummet. Han var däremot inte alls trevlig någonstans. Riktigt trevlig! Imorgon ska vi upp på eftermiddagen så vi kanske kan vara uppe lite längre eftersom att besökstiden tar slut klockan sju. Jag hoppas att pappsen kommer hem snart!!!!!

När vi kom hem var mormor, morfar och moster här. Jag och moster gick ut och pwerwalkade i 45 minuter för att prata och motionera. Det var sjukt skönt. Jag har världens bästa moster och då är jag helt ärlig! Hon är verkligen bäst.

Jag orkar inte göra någonting. Vill inte träffa någon (okej, några speciella kanske) just nu. Jag vill bara att min pappa ska må bra och komma hem! Han är världsbäst.



Sometimes we put up walls, not to keep people out, but to see who cares enough to break them down.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0