fanfanfanfanfan

Nu sitter jag här igen.. fan... jag hatar mig själv för varje gång jag sätter mig vid datorn. Har solat lite idag och imorgon ska jag med G och W till havet och bada, mysigt. Precis som det ska vara på sommaren!

Just nu sitter pappa all by himself på akuten för att hans ben har varit avdomnat i tre dagar. Ingen vet varför eller hur det har blivit så utan det bara är helt utan känsel. Det är sjukt! Skulle följt med, sminkade mig o allt, men mamma sa åt mig att det kanske inte var det bästa för mig eftersom jag är ganska så känslig för blod. Höhö, sån är jag.

Ser ni?!? Jag kan inte ens blogga längre. Vet inte om jag ska lägga av fram till skolan börjar den 20:e, då har jag säkert mycket att skriva om. Dvs kommentera hur bra/dåligt jag har det. Eller skriva om hur snälla alla är eller om folket skulle vara hemska så skulle ni säkerligen få reda på det också. För ska jag vara helt ärlig så kommer jag säkert hamna i den värsta klassen med Emo´s och andra trevliga typer runt om kring mig. Fan, av 80 pers så borde det finnas några som är som jag och att jag får den turen att 19 av dem börjar i samma klass som mig. Jävlar vilka 3 år det skulle bli då! Okej det där blev rörigt men det är lite sån jag är.. rörig på mina håll.

Detta fick mig att komma ihåg att jag inte behöver köpa någonting till skolstarten. Jiho.. Haha.. fan jag tror det var något i den där äckliga peach passion saften jag drack. Fun light, den utan socker.... Vilken tur att jag kan stava rätt iallafall (ibland) för då kan man ju läsa all skit jag skriver och förstå orden men inte ett skit utav texten.

nu ska jag kolla om mamma vunnit på lotto, jag tycker att en tripp till thailand i vinter skulle sitta fint!

Kommentarer
Postat av: carolina

fan va jag tycker om din blogg malin! :)

2007-08-05 @ 20:57:50
URL: http://rosetty.blogg.se
Postat av: Malin

Åh, tack så mycket! :) Jag tycker om din blogg med.

2007-08-05 @ 21:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0