<3

Efter middagen drog jag, mamma och syster till Huddinge sjukhus för att hälsa på pappa. Han mår bra men hans ben är helt borta, känslomässigt alltså. Han måste ha rullator när han tar sig fram vilket är väldigt komiskt att se på och dessa fordon är svåra att använda om jag ska vara ärlig - om man glömt att ta bort "bromsen". Han har förmodligen fått en blodpropp någonstand i kroppen, de tror hjärnan eller runt hjärtat så han blir kvar i någon/några dagar så de kan reda ut saker och ting.

Jag måste bara berätta om en utav de gubbarna (yes, det var bara gubbar) som pappa delar rum med. En riktigt skön lirare ifrån Södertälje som planterar egna vindruvor i sizen Vinbär, goda var dem iallafall. När pappas mobil ringde, systers med för den delen och mamma var och kollade in rummet där man "hängde" enligt pappa så började den där gubben snacka med mig och han var allt en härlig man det där. Medkänsla hade han även gott om och det är alltid trevligt, eller hur?
Den andra gubben som bor i det rummet hade tydligen en tumör fick jag reda på när vi gick. Fan jag hatar sådant. Det får mig bara och tänka på mamma i vintras/våras när hon hade en tumör och tur var väll det att den var godartad vilket denna gubbes tyvärr inte är.

Vi hämtade även en "film" hos några släktingar som de hade fixat åt mig, tack så hemskt mycket för det! Mitt eget försök var inte så lyckat då del 2 har jag inte tyvärr men jag ska försöka vara lite kriminell och hitta saken på internet. Sån är jag (och säkert du med...).

Imorgon blir det havet med G o W eftersom det inte inträffade idag. Jag har stekt nyttiga grahams och havre plättar som är hur goda som helst! Med keso till det så är min dag perfekt. Ja, och sen så behövs det sol också och det ser bra ut på den fronten inför imorgon.

Countdown: 14 dagar kvar till skolan börjar.. jag är inte glad någonstans!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0