21.00

"Tjena Tjena", de enda ord (nästan) som jag sagt under dagen.. Det är jag väll mindre stolt över men fyfan va kul det har varit. För er som undrar vad jag gjort så är det hemligt - not! Men jag orkar inte ta upp det.

Jag är jätte glad just nu, har varit med pappa hela dagen och det har varit bäst. Rullator race är mig grejj, tror inte det finns någon snabbare. Lite släkt var här på middag vilket var hur trevligt som helst. Mina kinapuffar till grannar måste ha trott att vi nubba hela tiden men nej då. Är det inte OK med julsånger i mitten utav augusti?
Eller vad säger ni? Fan heeelt normalt...

Skulle egentligen ha åkt till stan idag med mina käraste för jag behöver verkligen kläder och annat men jag orkade inte plus att jag ville spendera tid ute på altanen, med Pappa, så jag stannade hemma. Ska nog åka in någon annan dag snart. Sen måste jag träffa Emsan som kommer hem imorgon, fan det var fyra veckor sen sist. Jag saknar henne sjukt mycket. <3

Nu ska jag ut och gå eller kolla på film med pappa, vill ta vara på tiden innan måndag då han ska tillbaka till huddinge sjukhus. Folk får klaga på att jag är "osocial" eller vafan dom vill den här helgen men blod går före vatten så skulle ni valt? Min familj är mitt allt och så kommer det alltid att vara. "Vänner de kommer och går med familjen den..." Jag kommer inte ihåg resten men familjen kommer alltid att finnas där för mig. Min pappa är en utav mina bästa vänner. Ni har inget att säga så vara bara tysta. JAG ÄLSKAR MIN PAPPA SJUKT MYCKET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0