15.25

Jag orkar inte med någonting just nu!! Jag orkar inte träffa någon, orkar inte prata med någon.. allt är bara skit just nu. Jag har till och med stängt av min mobil för tillfället... jag vill inte att någon ska ta kontakt med mig. Jag vill vara för mig själv ett tag... Ikväll ska jag träffa pappa igen och så hoppas jag att han säger att han får komma hem men innerst inne vet jag att det inte kommer bli så. De har ingen aning om vad som är fel än och när de väl har hittat felet så ska de väll göra något åt det, right?

Nu ska jag helt by my self kolla på tv och träna.. Mina minst 5 kg känns såå långt borta just nu.. VAFAN, jag ska lyckas som med allt annat. Inte fan tänker jag misslyckas nu inte.. fan... jag orkar inte! Svälta mig vet jag att jag kan men inte fan är det något alternativ. Man mår så sjukt dåligt då - jag vet hur det känns!

Okej, tv var det... Bloggen är det enda som jag orkar... Andra tar bloggpauser när de är påväg ner i en nedförsbacke men jag tycker att det blir bättre. Inte fan ska jag ha en bloggpaus nu inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0