09.57

Ny morgon, nya tag. Har varit vaken i en och en halv timme redan så det känns som en dusch skulle sitta fint. Idag ska jag GÅ och hälsa på pappa hade jag tänkt, måste bara ringa och fråga när han ska kolla hjärtat så det inte krockar. Sen vet jag inte vad som händer, ska nog ringa en viss person för att prata. Jag känner att det är viktigt just nu. Kanske åker med mamma till någon dinsko för att köpa de rosa pumpsen, jag kan inte sluta tänka på dem och igår hade vi int så mycket tid på oss i skärholmen. Men sånt vet man aldrig med min mamma, hon kanske får städnoja helt plötsligt och då är det bara så att man måste leva med en dammsugare i ena örat och en skurmopp i det andra. Så jävla härlig känsla!

På fredag är det bio, Ciao Bella, med Jennifer och Emelie. Jag har inte träffat dem på en månad - minst!

Nej nu måste jag duscha, känner mig inte direkt fräsch någonstans. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0